Әдебиеттік оқу 4-сынып Сабақтың тақырыбы: Ж. Молдағалиев Кішіпейілділік
Бастауыш сынып мұғалімі
Алипбаева Кундызай Маметовна
Әдебиеттік оқу 4-сынып
Сабақтың тақырыбы: Ж. Молдағалиев Кішіпейілділік
Оқыту мақсаты:Мәтінді толық / қысқа ой желісін сатай отырып баяндау.
Кейіпкерлердің іс –әрекетін мінез –құлқын өзінің өмірлік тәжірибесіне салыстырып бағалау.
Табыс критерийлері:
1.Мәтінді оқи отырып, негізгі ойды, идеяны ұғынады.
2.Бірлесіп жұмыс жасай отырып,бір-бірінің пікірін тыңдап,өз ойын қорытындылай біледі.
3.Тақырыпқа қатысты тапсырмаларды орындау арқылы сыни тұрғысынан ойлауы, ой-өрісі дамиды.
Сабақтың типі:аралас
Сабақтың әдісі: «Мозайка», «Түртіп алу» стратегиясы, «Венн диаграммасы», «Фотосурет» әдісі
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық Сәлемдесу. Намысы бар баламыз, Оқып білім аламыз. Әдебиетті меңгеріп, Біз білімді боламыз. |
Шаттық шеңбері.
|
|||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу |
Қима қағаз арқылы топқа бөлу.
|
1-Ақындар 2-батырлар 3-жазушылар |
|||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
1-топ Үйге берілген тапсырма бойынша Д.Қонаев туралы іздену. 2-топ Өлеңнің мазмұнын қысқаша айту. 3-топ Өлең кейіпкерін тарау тақырыбымен байланыстыру. |
Әр топтан бір оқушы шығып айтып шығады. |
|||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту
Топтастыру |
Әрбір адам – досым, сыныптасым, Өлеңнің соңғы жолдары арқылы адам бойындағы жақсы -жаман қасиеттерге мінездеме беру «Кішіпейілділік» сөзіне түсініктеме беру. -Кішіпейілділік көзге көрініп, құлаққа естіліп тұратын, я болмаса ерекше түр-тұлғасы бар мінез-құлық па? - Кішіпейіл адамды қалай танисың? - Сен өзіңді кішіпейілмін деп санайсың ба? |
Өлеңді бірге айтады Мағынасын түсінеді
Оқушылар мінездеме беріп жазады.
Сұрақтарға жауап береді |
|||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану «Мозайка» әдісі |
Автор жайлы сұрап, толықтыру Мәтінді үш бөлікке бөлу арқылы оқыту Мәтінді оқып бөліктерді құрастыру |
Автор туралы толықтырып айтады. Мәтін бөліктерін оқып, құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||
|
1-топ мәтіндегі басты кейіпкерлерді атау және әрқайсысына сипаттама беру 2-топ «Кішіпейіл болмай, кемеңгерлік жоқ» дегенді қалай түсінесің? 3-топ Кейіпкерлердің портретін тауып оқы. Сол бойынша көз алдыңа кейіпкерлерді елестете аласын ба? (артынан суретпен салыстыр) |
Оқушылар топ болып өз ойларын ортаға салады |
|||||||||||||||||||||||
«Венн диаграммасы» |
1-топ-Кейіпкерлерді салыстыру 2-топ-Мұхтар Әуезовтың бойындағы жақсы қасиеттердің қайсысын өзіңе жақын тартар едің? Неліктен? 3-топ-Ұлы жазушының адам мінезі туралы айтқан нақыл сөзін тауып оқы. |
Әр топтар өзіне сай тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті. |
Парталас жолдасыңды портретте, мінездеме бер. Оқушылар кімді портреттегенін табуы керек. |
Әр топтан бір оқушыдан шығады. |
|||||||||||||||||||||||
«Сиқырлы шаршы» ойыны.
|
-Мектептен үйге қарай жүгіріп бара жатқаныңда алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? -Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің? -Көшеде таныс адамдарды кездестірсең не істер едің? -Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек? -Адам бойындағы қандай жақсы қасиеттерді білесің? Атап бер. -«Үлкенге құрмет, кішіге ізет» дегенді қалай түсінесің? |
Берілген тапсырмаларды топта талдайды, талқылайды ортақ шешімге келіп өз ойларын жинақтайды. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақты қорытындылау «Білім ағашы» |
-Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай,өзің нені көкірегіңе не түйіп алдың? -Нені ұнатпадың? Бұдан қандай қорытынды жасар едің? |
||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
1.Бүгінгі сабақ ұнады ма? 2.Сабақта сен үшін не түсініксіз болды? 3.Бүгінгі сабаққа айтар ұсынысың?
|
кері байланыс жасау |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау критерийлері Өзін-өзі бағалау
|
||||||||||||||||||||||||
Дескриптор |
0 |
1.Сұрақтарға нақты жауап береді |
|||||||||||||||||||||||
1 |
2.Ойын ашық еркін жеткізеді |
||||||||||||||||||||||||
2 |
3.Тапсырмаларды толық орындауы. |
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы ұпай: 0-орындадым бірақ жеткілікті емес 5-3 1-орындай алдым, алайда кемшіліктер болды- 6-8 ұпай -4 2-толық орындадым 9-10 ұпай -5 |
||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма беру |
Мәтінді оқы. «Менің парталас сыныптасым» тақырыбында портретін жазу. |
Күнделіктеріне жазады |
|||||||||||||||||||||||
Тест.
Өзіннің қандай адам екеніңді білгің келе ме? Сырт көз сыншы десек те, мына тестінің көмегімен өзіңді өзің сынап көруіне болады. Ол үшін үш жауаптың біреуін таңда.
1.Ұялғанда қызарып кетесің. Егер біреудің алдында тұрсаң, қатты қысыласың.
А) жоқ. Ә) азырақ. Б) өте қатты.
2.Сені кінәлап жатса, кінәні басқа біреуге аударуға тырысасың ба?
А) біреуді көп кінәламауға тырысар едім. Ә) мүлдем ақталмаймын. Б) кінәлауға тура келер еді.
3.Өзің біреуден көмек сұрауға не болмаса өтініш айтуға қиналасың ба?
А) иә. Ә) жоқ. Б) ештеме сұрамауға тырысамын.
4.Мадақтауды жақсы көресің бе? Өзің басқаларды жиі мақтайсың ба?
А) ия, жиі. Ә) кей- кезде, бірақ жиі емес. Б) тіпті айтпаймын.
5.Саған шаруадан қолың тимей жатқан кезде қонақ келсе, қалай қарсы алар едің?
А) қонақтар ештеңені сезбейтіндей болу керек. Ә) келгендеріне өте қуанышты екенімді білдіремін. Б) ренішімді жасыра алмас едім.
6.Біреу қателесіп телефон шалса, сенің ол адаммен ұзақ сөйлесіп қалғаның дұрыс па?
А) әрине, онда тұрған не бар екен? Ә) бәрі де болуы мүмкін. Б) жоқ, мен телефонның тұтқасын бірден қоя салар едім.
Ұпайларды есептейік
1.А=0 |
Ә=2 |
Б=4 |
2.А=2 |
Ә=4 |
Б=0 |
3.А=2 |